Johnny Johnny (Its Entertainment) Türkçe Şarkı Sözleri

Johnny Johnny Full Türkçe Şarkı Sözleri 


Johnny Johnny? han ji
Johnny Johnny? Evet ji

Tune pee hai? naji
İçtin mi? Hayır ji

Mun ko kholo- haa ji
Ağzını aç - Evet ji
Jooth boleya? naji
Yalan mı söyledin - Hayır ji

No no no maine pee nahi hai
Hayır, içki içmedim
Hanji meinu pila di gayi hai
Evet birileri bana içirdi
Pila di gayi hai, jo bhi hai sahi hai
Birileri bana içirdi, her neyse güzel
Maaza aa rahi hai
Eğleniyorum

In the bar, in the car, iske siyape hai hazar
Barda, arabada, bin kere trip yapıyor (erkek kıza diyor)
Peethi rehti hai, phir kehti, maine pee hai pehli bar
İçip duruyor, sonrada diyor, ilk kez içtim
In the bar, in the car, gir gir gir chalta hai yaar
Barda, arabada, düşecek gibi yürüyor (Kız erkeğe diyor)
Peetha rehtha, phir bhi kehta, kal se chod doonga yar
İçip duruyor, sonra da diyor, yarından itibaren bırakıcam

Suntha nahi bap ki, adathein karab ki
Babasını dinlemiyor, kötü alışkanlık
Har bottle pe kehta hai ye, last hogi aaj ki
Her şişede diyor ki, bu bügün son olacak

Johnny johnny? chug it chug it
Johnny johnny? dik kafaya
Johnny johnny? last hogi aaj ki
Johnny johnny? bugün son olacak

Bu yazıyı başka bir sitede görürseniz, BollyAnla'dan çalınmış demektir. Bu sitedeki çeviriler yalnızca BollyAnla'ya aittir ve izinsiz alınamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder